Nov 16, 2016

Viitor

iubitul meu este un barbat minunat. ii calca in picioare pe cei de dinainte prin insesi prezenta sa de spirit. nu mi cere mai nimic, ceea ce e absolut minunat, si e nu doar deosebit de amuzant si de inteligent-delicios, ci si foarte drept. nu ma impac 100% cu dreptatile lui, dar recunosc ca om ca el n am mai intalnit. asa, sa ma joace, sa ma provoace, sa ma incite si, din pacate, sa ma certe.

iubitul meu este un tip minunat, care stie sa spele,sa calce, sa gatesca, si sa evite demonii uleiului si ai caloriilor fara sens, sa faca patul si sa mearga la slujba pe un salariu extrem de mare, mereu la sala pentru a tine in frau poftele.

dar iubitul meu, din pacate, este familist.

eu sunt departe de acest concept.

eu il iubesc.

si el ma iubeste.

dar lui ii trebuie un pui de om sa l faca complet in aceasta viata, si eu nu sunt capabila sa
i ofer asa ceva.

iubitul meu este un om minunat, si n as renunta la el nici macar o secunda

pana mi aduc aminte ca, probabil, va trebui.

2 comments:

Gogu said...

1. Gatesc cu unt, totusi.
2. O rezolvam, va fi ok!

Cristian Tudose said...

Interesant blog, gasit evident din intamplare, cateva idei despre iubitul tau, poate traditionalist, altfel de ce ar spala manual sau ar folosi fierul de calcat? sper ca gateste din pasiune si nu necesitate, nu as vrea sa spun needucat, dar poate nu la curent cu noile descoperii in alimentatie unde uleiurile nehydrogenate in special, dar si grasimile sunt benefice (nu, nu sunt gras, sunt vegan si alergator la maraton), poate putin carierist, plafonat de ideea de remuneratie in sine,ridicol, poate putin confuz, religios sau lipsit de viata, altfel de ce ar vrea sa-ti stapaneasa poftele?, plus ca sala iti creste productia de testosteron, in mod sigur arogant, ce pacat ca prezenta lui de spirit nu inspira prietenie si respect ci autoritate.
Acum partea cea mai grava, prietenul tau e neinteresat in problemele globale ale planetei, o sa fim 10 miliarde in 2050, wtf, prietenul tau e prins in conceptul asta aberant si patetic de viata de familie, unde toti devin obiecte, componente, agregate impreuna, parte dintr-o masina depasita tehnologic, fara sens si scop.
Dar la final partea optimista, prietenul tau este inteligent, daca este si rational, atunci se va schimba.